Aankomst in V(B eigenlijk)alencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Simone B - WaarBenJij.nu Aankomst in V(B eigenlijk)alencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Simone B - WaarBenJij.nu

Aankomst in V(B eigenlijk)alencia

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

01 Februari 2014 | Spanje, Valencia

Vandaag om 07.20 weggevlogen uit Amsterdam, uitgezwaaid door paps, mams en Nick! Heb gelukkig kunnen slapen in het vliegtuig, alhoewel ik me niet bepaald uitgerust voelde bij aankomst. Nodige ellebogen in mijn zij gehad van de man die naast me zat, maar verder was het prima.

Om 10.15 kwam ik aan bij de gate, en daar stonden al twee meiden, waar ik ook het appartement mee deel, Marjon en Yrza. Het derde meisje is dinsdag al aangekomen, en is nu nog bij een vriendin die hier ook voor stage is.

Het appartement ziet er leuk uit en we hebben een gezellig woonkamer en een balkon met, als je heel goed kijkt, uitzicht op zee, haha.

Boodschappen gedaan en nog wat gegeten bij een tentje. Normaal gesproken kan ik me wel redden met Frans, Engels, beetje Duits, maar Spaans is echt iets anders! Gelukkig kan Marjon een beetje Spaans, en hebben we maar wat besteld. Het bleek gelukkig lekker te zijn, maar wel vol met knoflook en heeeeeel veeeeel olijf olie!

Daarna hebben we allemaal nog even geslapen, en daarna proberen te koken. Kookplaat werkte niet, ging spontaan piepen, dan weer uit, dus... Nu is de rijst een soort van aan de kook... en eieren met groenten half gebakken, hopelijk eten we 21.00, want ik heb honger!!

Vanavond gaan we waarschijnlijk wel even de stad en gezellig wat drinken. Uitgaan zit er waarschijnlijk nog niet in, want de Spanjaarden zijn pas in de feeststemming rond 02.00 en gaan dan door tot 08.00. Ik weet niet of ons dat vandaag nog gaat lukken. We hebben wel een fles wijn en nog wat bier van de vorige bewoonsters, dus ja.

Ook stonden de vorige bewoonsters erop dat ze een prikbord met foto's wilden laten staan zodat wij er ook foto's bij konden hangen en zo kaniedereen zijn/haar foto's weer ophangen, heel leuk. Én ze hebben allemaal dingen achtergelaten, zoals deo, luchtje, body lotion etc. :)

Nou nu maar weer even kijken hoe het met onze paprijst gaat.

Adios amigos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2014

Aankomst in V(B eigenlijk)alencia
Simone

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 702
Totaal aantal bezoekers 1342

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: